Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Liebster award.... ένα βραβείο με αγάπη κι ένα χρωστούμενο μουσικό βραβείο!

Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν είναι το πρώτο μου βραβείο, αλλά το δεύτερο. Δυστυχώς. όταν έλαβα το πρώτο, καθυστέρησα να κάνω την ανάρτηση που ήθελα και στη συνέχεια έμεινε μόνο στο προσχέδιο του blogger, περιμένοντας πότε θα βρω λίγο χρόνο να το ολοκληρώσω και να το δημοσιεύσω. 
Επειδή, όμως, όπως σίγουρα έχει καταλάβει όποιος διαβάζει ακόμα τα όσα ελάχιστα γράφω στο μπλογκοσπιτάκι μου, αργώ πααααααααάρα πολύ να ανεβάσω αναρτήσεις κι επειδή δεν ήθελα να το αφήσω πάλι, βρήκα την ευκαιρία να κάνω διπλή ανάρτηση....


Τα βραβεία είναι πάντα καλοδεχούμενα. Θα μου επιτρέψετε να αρχίσω ανάποδα, δηλαδή από το δεύτερο.




Η Μαργαρίτα και η Νίκη ή αλλιώς MommyWiki μου χάρισαν το Liebster Award και τις ευχαριστώ πάρα πολύ. Είναι δύο κορίτσια που έχουν πάντα κάτι ενδιαφέρον να μας πουν και τις διαβάζω με πολλή χαρά. 

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής: 

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπερίλαβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο Liebster Award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σα widget ἠ gadget.
2) Απαντάτε σε 10 ερωτήσει που θα σας θέσει ο blogger, ο οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μια λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοί τους θα πρέπει να απαντήσουν.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις!

1. Γιατἰ ξεκινησες το blog;

Ξεκίνησα εντελώς αυθόρμητα, δεν το πολυσκέφτηκα να πω την αλήθεια! Μαγεύτηκα από τα blogs που ξεκίνησα να παρακολουθώ κι ένιωσα την ανάγκη να γράψω κάπου τις σκέψεις μου.

2. Τι σε ενθουσιάζει;

Με ενθουσιάζει η καλή διάθεση του άλλου. Πιστεύω πως όλα μπορούν να πάνε καλά στη ζωή μας, αρκεί να υπάρχει θετική διάθεση κι όταν τη συναντώ σε άλλους ανθρώπους, ενθουσιάζομαι, γιατί ξέρω ότι μόνο καλά πράγματα μπορούν να συμβούν!

3. Γιατί πιστεύεις ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους blogger και με ποιο τρόπο;


Κακά τα ψέματα, όλοι οι μπλόγκερ λατρεύουν τα σχόλια των αναγνωστών. Είναι μια επιβεβαίωση ότι όσα έγραψες άγγιξαν έναν άλλον άνθρωπο και μπήκε στον κόπο να σου γράψει δυο γραμμές (ή και παραπάνω)! Το πιο σημαντικό στην εποχή μας είναι η επικοινωνία και με όποιο τρόπο και αν επιτυγχάνεται, είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά, είναι αυτό που μας κρατάει σε εγρήγορση και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε.

4. Για ποια πράγματα μιλάς στο blog σου;


Για τα παιδιά μου, βιολογικά και μη (τους μαθητές μου)! Για τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου. Είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο.
5. Έχεις δημιουργήσει φιλικές σχέσεις με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί προσωπικά;


Μόνο ηλεκτρονικές φιλίες προς το παρόν. Θα ήθελα όμως πάρα πολύ να γνωρίσω κάποιους από κοντά. Νομίζω ότι θα ταιριάζαμε κι εκτός διαδικτύου!

6. Πώς φαντάζεσαι το blog σου σε δύο χρόνια; Τι θα ήθελες να δεις να μεγαλώνει/αλλάξει και με ποιο τρόπο;


Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα. Δεν είμαι και πολύ τακτική στις αναρτήσεις μου και αυτό θα ήθελα να το αλλάξω. Να καταφέρω να αναρτώ έστω μία φορά την εβδομάδα κι όχι στη χάση και στη φέξη (όπως κάνω τώρα). 

7. Τι είναι αυτό που κάνεις καλύτερα;


Να είμαι μαμά. Όχι μόνο στα παιδιά μου, αλλά και στους φίλους μου και σε όσους αγαπάω. Να φροντίζω τους άλλους.

8. Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blog σου;


Ελάχιστο, δυστυχώς. Με τρία παιδιά δυσκολεύομαι να βρω χρόνο να λούσω τα μαλλιά μου, πόσο μάλλον να γράψω δυο λόγια. Θαυμάζω τις γυναίκες-μπλογκερ που τα καταφέρνουν με τρία, τέσσερα ή και παραπάνω παιδιά!

9. Πώς γεννιούνται οι αναρτήσεις σου;

Είναι θέμα της στιγμής. Αν υπάρχει κάτι που να με εμπνεύσει κι αν (λέω αν) υπάρξει λίγος χρόνος κενός στο ημερήσιο πρόγραμμα μου, τα καταφέρνω.
10. Ευχές για τον αναγνώστη.

 Να ευχηθώ τα τετριμμένα υγεία και αγάπη, αλλά και κάτι μη τετριμμένο, να έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το σημαντικό από το ασήμαντο στη ζωή τους (να το ευχηθώ και για μένα αυτό το τελευταίο)!
  
Και τώρα σε ποιους το στέλνω:

Δέσποινα             mamadesekrisi.blogspot.com  
Αθηνά                 http://craft-cook-love.blogspot.gr 
Τριανταφυλλένια  koritsimalama.blogspot.com
Γιάννα                       to-imerologio-mias-mamas.blogspot.gr 
Μαρία                  mama365days.blogspot.gr
Κατερίνα              sundaysprojects.blogspot.com
Εύη                     http://mamasnpapasblog.blogspot.gr
Μαμά Πετούνια     http://mamamiapetounia.blogspot.gr

Κι επειδή είδα ότι το έχουν παραλάβει πολλά blog, θα σταματήσω εδώ τις απονομές. 



Πάμε τώρα και στο χρωστούμενο! Αυτό ήταν το πρώτο μου βραβείο και πολύ χαίρομαι που έχει σχέση με τη μουσική!

Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου και πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να σιγοτραγουδάει ακόμη και στο δρόμο (και μη με πείτε τρελή! Το λέω από μόνη μου.... χιχιχιχι).

Λοιπόν η καλή μου η Δέσποινα από το Μαμά σε κρίση μου χάρισε το 

Μουσικό Βραβείο 


με τους εξής όρους: 
1. Επιλέγεις 5 αγαπημένα σου τραγούδια.
2. Δίνεις το βραβείο σε 10 διαφορετικά blogs.

Ξεκινάμε: 

1. Το πιο αγαπημένο μου τραγούδι, "Εγώ δεν είμαι ποιητής" του αείμνηστου Νίκου Παπάζογλου:





2. Ένα τραγούδι για την ηλικία μου....:



3. Ένα τραγούδι που με γυρίζει στα φοιτητικά μου χρόνια:


4. Ένα τραγούδι για τα παιδιά μου:



5. Και τέλος ένα τραγούδι για τις ώρες που είμαι λίγο στα κάτω μου....:






Και επειδή έχει περάσει ήδη πολύς καιρός από τότε που κυκλοφόρησε αυτό το βραβείο.... το αφήνω ελεύθερο να το πάρει όποιος το θέλει!


Τα φιλιά μου!





6 σχόλια:

  1. Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου και συγνωρεσε με που άργησα τόσο να σου απαντήσω! Εχω ήδη γράψει ανάρτηση για το βραβείο , αλλά θα συμπεριλάβω και το δικό σου μέσα σε αυτό!
    Οι μουσικές σου επιλογές ήταν υπέροχες, και χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να τις ακούσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μου ζητάς συγνώμη που άργησες; Τι να πω κι εγώ που άργησα τόσους μήνες για το δικό σου βραβείο! Να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Έχεις γράψει λάθος το όνομα μου (Κατερίνα) αλλά η τιμή είναι τιμή! Με τη σειρά μου στο χαρίζω και εγώ με μεγάλη χαρά!
    http://sundaysprojects.blogspot.gr/2015/02/liebster-award-discover-new-blogs.html
    Χάρηκα που γνωριστήκαμε λίγο καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα με συγχωρείς για το λάθος όνομα! Το διόρθωσα!
      Σ᾽ ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις κι εσύ!
      Θα τα λέμε πλέον διαδικτυακά!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου, θα ήθελα κι εγώ να σε ευχαριστήσω για το βραβειάκι! Μέσα από τις ερωτησούλες έμαθα νέα πράγματα για εσένα και χαίρομαι πολύ! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Ευχαρίστησή μου! Γι᾽ αυτό είναι τα βραβειάκια, για να γνωριζόμαστε καλύτερα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή